Home » Blog » Nieuws » Benefietconcert 5 maart 2017 om 15.00 uur

Benefietconcert 5 maart 2017 om 15.00 uur

Met muziek uit alle windstreken is er op zondag 5 maart 2017 een benefietconcert in de Kerkzaal in de Ontmoetingskerk. Dan treden Ne­derlandse muzikanten uit Leiden onder de naam “Het Ongerief” en Iraanse muzikanten onder naam “Amin en Mustafa” op ten bate van de begeleiding van statushouders in de gemeente Alphen aan den Rijn.

Die begeleiding is in handen van de Stichting Nieuwe Alphenaren, Het Gilde Samenspraak en Stichting Hoop voor Vluchtelingen.

De aanvang van het concert is 15.00 uur. Dit benefietconcert wordt geor­ganiseerd door Rotaryclub Rijn­woude.
Toegangskaarten à € 10 p.p. (inclusief hapjes) kunnen gereser­veerd worden via:benefietmuziekwind@gmail.com.
Verkoop van kaarten op zaterdag 25 februari en zaterdag 4 maart van 12.00 uur tot 13.00 uur in de Ruilboekenkast in winkelcentrum Middenwaard.
Kaartverkoop aan de zaal voor zover nog beschikbaar.

Geplaatst 23 februari 2017