Home » Blog » Nieuws » De 90e Bazaar!

De 90e Bazaar!

De 90e Bazaar is al weer achter de rug!

2016-11-12-15-14-48

Het was een geweldige Bazaar! De bruto opbrengst is € 21.748,00!

Alle bezoekers en vrijwilligers heel erg bedankt!

—————————– Oorspronkelijk bericht —————————–

De 90e Bazaar vindt dit jaar plaats op 11 en 12 november 2016 in de onlangs volledig gemoderniseerde Ontmoetingskerk in Koudekerk aan den Rijn. De Ontmoetingskerk en de aanliggende ruimtes zijn denken we bijzonder geschikt voor de Bazaar, niet in het minst vanwege het naastgelegen grote parkeerterrein. De voorbereidingen zijn
al in volle gang.

Karakteristiek van de Bazaar: struinen tussen de kramen met tweedehands spullen, boeken, planten en elektronica, lekker kletsen met elkaar bij een bakje koffie of iets sterkers, meedoen met het Rad van Avontuur en weer naar huis met een zak heerlijke versgebakken oliebollen. Ook voor de kleintjes is er iets te doen.bazaar-lot-en-oliebol

De openingstijden Bazaar:

• Vrijdag 11 november         19:30-23:00
  • Zaterdag 12 november     11:00-17:00

De loten voor de Grote Verloting liggen intussen alweer klaar, op deze plek kunt u ze al online bestellen.

U kunt nu al uw oliebollen bestellen. Hiervoor neemt u contact op met Wil Peters via telefoonnummer: 071-341 65 88. Als u niet zelf naar de oliebollenkraam kunt komen kunnen uw bestelde oliebollen ook worden thuisbezorgd.

U kent het fenomeen dienstenveiling waarschijnlijk wel van de afgelopen kerkveilingen. We willen dit op de Bazaar weer introduceren. Heeft u een nuttige en/of leuke dienst in de aanbieding, stuur dan een e-mail naar bazaar@pknkoudekerk.nl. U kunt denken aan ramen lappen, gras maaien, maar ook aan bijvoorbeeld een ritje met een oldtimer of een weekje logeren in uw 2e huis in Frankrijk…… laat uw fantasie de vrije loop!

Als u DE-koffiepunten in huis heeft en ze wel kwijt wilt: neem ze mee naar de Bazaar!

Kijk voor meer info op http://www.bazaarkoudekerk.nl/

Geplaatst: 24 oktober 2016