Home » Blog » Nieuws » Open Monumentendag, 9 september 2017

Open Monumentendag, 9 september 2017

Gezocht: koekenbakkers en herbergiers.

Op 9 september is het Open Monumentendag. Landelijk is er voor het thema “Boeren, burgers en buitenlui” gekozen. Wij gaan hier helemaal in mee en combineren dit met de historie van de Brugkerk en Luther. We gaan een echte middel­eeuwse markt organiseren, geheel in stijl. Wat er allemaal te zien zal zijn verklappen we nog niet, maar dat het een feestje wordt staat nu al vast. We zijn nog op zoek naar (let­telijk) koekenbakkers. Om iedereen van iets lekkers te kunnen voorzien zijn wij op zoek naar vrijwilligers die vooraf koekjes willen bakken (u ontvangt een prima zandgebak recept). Verder zoeken wij her­bergiers die op 9 september de her­berg willen bemannen/bevrouwen. Oftewel heb je zin om op het terras te helpen en de marktlui van eten en drinken te voorzien, dan vragen we je bij ons aan te melden. Heb je ideeën of beheers je een oud ambacht en wil je graag meedoen, dan ben je natuurlijk welkom om je aan te melden.

Je kunt met ons contact opnemen via jeugd@pknkoudekerk.nl

Geplaatst: 22 juni 2017