Koudekerk en Hazerswoude-Rijndijk zijn verdeeld in secties.

De sectie-indeling is als volgt:

Sectie H1

Bruggestraat, Frederik van Eedenplein, Jaagpad, Jupiterplein, Kreeftstraat, Kruiskade, Maanstraat, Marsstraat, Melkweglaan, Orionhof, Rijndijk oneven 121 t/m einde, even 226 t/m einde, Saturnusplein, Schutterstraat, Steenbokstraat, Watermanhof, Weegschaalstraat, Zonneveldhof.

Sectie H2

Albert Verweijstraat, Bosboom Toussaintstraat, Brederodestraat, Burmadeweg, Busken Huetstraat, Da Costasingel, Goeverneurplantsoen, Groenendijksepad, Groenendijksepolder, Groenestein, Groenhof, Guido Gezellestraat, Herman Gorterstraat, Herman Heyermansstraat, Huijgensstraat, Jacob Catsstraat, Jacques Perkplantsoen, Koolrabi, Molenlaan, P.C. Hooftstraat, Potgieterlaan, Rijndijk oneven 1 t/m 95, even 2 t/m 194, Spookverlaat, Stationsweg, Ten Katestraat, Tollensplantsoen, Vondellaan, Willem Kloosstraat. Ook de nieuwbouw Westvaart park en de nieuwbouw op voormalig terrein van Fasson komen in deze wijk.

• Pastor: ds Willem Biesheuvel

Sectie H3

Bilderdijklaan, Chopinlaan, Corellistraat, De Genestetstraat, Diepenbrockstraat, Helene Swarthplantsoen, J.P. Heijestraat, Jacob Reviusstraat, Jan Luykenstraat, Joseph Haydnlaan, Mozartlaan, Nic. Beetsstraat, Rhynenburcherlaan, Schubertplantsoen, Staringstraat, Sweelincklaan, Valeriusstraat, Van Beethovenlaan.

Sectie K1

Achthovenerweg, Batelaan, Dorpsstraat, Hondsdijk, Lagewaard, Mattenkade.

Sectie K2

DDe Boomgaard, Gnephoek, Hoogewaard, Landlustweg.

Sectie K3

Achterom, Artesiaplantsoen, Dr. Vlaanderenlaan, Koningin Julianastraat, Prins Bernhardstraat, Prinses Beatrixstraat, Prinses Irenestraat, Prinses Margrietstraat, Prinses Marijkestraat, Prinses Wilhelminastraat, Van Vegtenplantsoen, Willem de Zwijgerlaan.

Voor Sectie K1 t/m K3

• Coördinator pastoraat: Dinant Veldman
  • Ouderlingen: Agaath Koers, Yvonne van Winkel

Sectie K4

5-Meistraat, Beneluxstraat, De Kwekerij, De Til, Den Tollstraat,  Europasingel, Foreeststraat, Meerwijckstraat, Paanderenstraat, Park Te Horn, Park Ypenburg, Van Poelgeestlaan.

Sectie K5

Burgemeester Verheullaan, De Deel, De Tas, Ridderhoflaan.

Sectie K6

Arie Hogenespad, Burg. De Herderplantsoen, Burg. Swaanplantsoen, Gruttolaan, Hofstedelaantje, Kerklaan, Kievitlaan, Reigerlaan, Rietje Le Largeplantsoen, Rietzanger, Tollweide, Van Klaverenplantsoen, Weidedreef.

Voor Sectie K4 t/m K6

• Pastor: ds Willem Bieheuvel
  • Coördinator pastoraat: Elsbeth Oosting
  • Ouderlingen: Elsbeth Oosting, Bas Vos

Sectie X
alle adressen buiten onze plaatselijke gemeente (voorkeurleden). Pastor voor deze sectie is ds Willem Biesheuvel.