Home » Blog » Nieuws » Sirkelslag kids – 17 november 2017

Sirkelslag kids – 17 november 2017

Sirkelslag is een hip, modern spel tussen allerlei kerkelijke jeugdgroe­pen uit heel Nederland. Het is een online spel, dat we live via internet meespelen op vrijdagavond 17 no­vember a.s.

Op het moment dat ik dit stukje schrijf kan ik melden dat al 228 jeugdgroepen zich hebben aange­meld. En zijn ook jeugdgroepen bij uit Alphen a/d Rijn, Aarlanderveen, Bodegraven, Nieuwkoop, Noordwijk, Waddinxveen, Zoetermeer en Zwam­merdam.

JOP (de jongeren organisatie van de landelijke PKN) organiseert dit spel samen met o.a. Kerk in Actie, Youth for Christ Nederland, Stichting Present Nederland, de HGJB (Her­vormd Gereformeerde Jeugdbond) en het Jeugdwerk van de Nederlands Gereformeerde Kerken.

Later dit jaar doen we ook mee met Sirkelslag Young, speciaal voor jon­geren van de middelbare school. Hier is Sirkelslag kids uit voort­gekomen. Deze Sirkelslag kids is voor kinderen van groep 6, groep 7 en groep 8 van de basisschool. Wij hebben ons aangemeld als de Mini-MUS.

De aanmelding is gedaan. De naam is bedacht. Nu nog de TEAMLEDEN!!!

En, o ja, óók nog team-LEIDING; bijvoorbeeld stoere moeders, spor­tieve vaders, slimme tantes of moe­dige ooms. In ieder geval mensen die jury kunnen zijn, een team kunnen coachen en/of een beetje technisch zijn (als het gaat om laptops, bea­mers en online verbindingen…)

Kinderen uit groep 6, 7 & 8 (… en leiding) kunnen zich aanmelden door een mailtje te sturen naar jeugd@pknkoudekerk.nl

Even alles op een rijtje:

Wat: Sirkelslag kids

Voor: kinderen uit groep 6, 7 & 8 van de basisschool

Wanneer: Vrijdag 17 november

Verzamelen om: 19.00 uur (spel gaat precies om 19.30 uur van start)

Duurt tot: ongeveer 21.00 uur

Waar: Honswyc, grote zaal

Thema: Geef Hoop (over het verhaal van Gideon; kun je dus thuis alvast een keertje lezen)

Kosten: gratis

Aanmelden uiterlijk vóór: zaterdag 11 november (neem na die datum even contact op via jeugd@pknkoudekerk.nl)