Home » Blog » Nieuws » Vrijwilligers gezocht!

Vrijwilligers gezocht!

Geplaatst in: Nieuws, Nieuws

Heb je tijd en zin om vrijwilliger te zijn? Meld je dan aan.

We zoeken vrijwilligers voor Tafeltje Dekje en de voor de weeksluiting op vrijdagavond in Rhijndael.

Het team van Tafeltje Dekje in Hazerswoude-Rijndijk is op zoek naar aanvulling van het aantal vrijwilligers dat de maaltijden wil rond brengen. Hoe groter het team is, hoe minder vaak je aan de beurt bent. Meestal komt het neer op 1 tot 3x per maand.

De maaltijden worden opgehaald bij Rhijndael en na afloop kunnen de lege dozen daar weer worden afgegeven.Het is bijzonder dankbaar werk om, veelal bij ouderen, een heerlijk warme maaltijd te bezorgen.

Het ophalen van de maaltijden, vanaf ’s-middags 12.00 uur, en het bezorgen en retourneren van de lege dozen kost ongeveer één uurtje. Voor de autokosten is een kleine vergoeding beschikbaar.

Wanneer u ook mee wilt helpen kunt u zich aanmelden bij:
tafeltjedekjerijndijk@gmail.com

Met vriendelijke groeten,

Martien van Rijnswou en Wilma Vaneman.

===========================

Ook worden er vrijwilligers gezocht voor de weeksluiting in Rhijndael die elke vrijdag gehouden wordt.

Er zijn gelukkig veel vrijwilligers die het mogelijk maken dat dat elke week weer mogelijk is. Maar soms zijn er zoveel bezoekers dat we handen tekort komen. Wie wil ons team komen versterken?

Speciaal om mensen van en naar hun kamers te begeleiden.Zegt u “Ja dat wil ik wel” dan kunt u contact opnemen met Truus van der Heijden via raadvankerken@pknkoudekerk.nl

Alvast bedankt,

Raad van Kerken