Home » Blog » Nieuws » Jongerennevendienst, kom je ook?

Jongerennevendienst, kom je ook?

Inmiddels is er een aantal keer Jongerennevendienst geweest. Heel blij zijn we met de belangstelling van de jongeren voor deze vorm van viering. Alfred Stedehouder en Esther van der Meijden – “oude” bekenden van de kindernevendienst – zijn de drijvende krachten achter de Jongerennevendienst.

De Jongerennevendienst gebruikt ook de methode van Kind op Zondag, zodat ze in de pas lopen met het leesrooster van de gewone viering en de kindernevendienst. In overleg met de jongeren wordt nog hard nagedacht over een leuke, passende en uitnodigende naam.

Op de zondagen dat er Jongeren­nevendienst is, zal Esther of Alfred bij de ingang van de kerk staan om de jongeren in het bijzonder welkom te heten en te verwijzen naar hun zaal. Tegen het einde van de gewone viering komen zij (samen met de kinderen van de kindernevendienst en de kinderen die bij de kinder­oppas waren) erbij in de kerkzaal. Zo eindigen we SAMEN met álle generaties onder Gods zegen!

De data van de komende maanden zijn:

• 23 juni 2019

Nodig jongeren uit jouw omgeving uit! Zie ook onze Facebookpagina.