Van harte welkom op de website van de Protestantse gemeente te Koudekerk aan den Rijn en Hazerswoude-Rijndijk. De protestantse gemeente maakt deel uit van de landelijke Protestantse Kerk in Nederland. Op deze website vindt u een overzicht van de verschillende activiteiten die vanuit onze kerk worden georganiseerd.

Iedere zondag is er om 10.00 uur een kerkdienst in de Brugkerk. De kerkdiensten worden gemiddeld door 150-200 mensen bezocht en zijn voor iedereen vrij toegankelijk.

Kijk voor meer informatie over onze diensten op de pagina “rooster kerkdiensten“.

De activiteiten zijn te vinden in de agenda onder het kopje “activiteiten”.

Wie een persoonlijk gesprek wil over geloofs- en levensvragen of gewoon wat meer wil weten, kan contact opnemen met één van onze pastores.

Kijk voor contactgegevens op onze pagina “contact

Meer informatie over onze gemeente is te vinden in onze Gids van het leven en werken – revisie 2019

.