Kindernevendienst en oppas is er niet elke week. Bij de kerkdiensten in het overzicht hieronder staat wanneer er kindernevendienst en oppas is..

Kerkdiensten meekijken of luisteren
Het mogelijk om onze kerkdiensten via een videoverbinding te volgen. Dit kunt u doen via www.kerkdienstgemist.nl. U kunt de dienst live volgen maar ook op een later tijdstip terug kijken.

Link naar alle kerkdiensten van onze gemeente: https://kerkdienstgemist.nl/

Volgt u de dienst via www.kerkdienstgemist.nl dan kunt u uw bijdrage voor de collecte, onder vermelding van het collectedoel,  overmaken naar: Diaconie: NL48RABO0325947546 en/of Kerk: NL42RABO0166341592

Rooster kerkdiensten
De activiteiten staan in de agenda onder het kopje activiteiten. Het rooster van de kerkdiensten in 2024 is als volgt:

Het kan zijn dat door de vakantie van de webmasters in de zomer niet alle informatie up to date is. Onze excuses.

Datum LocatieTijdVoorganger
Zondag 7 juliBrugkerk10.00 uurDs. F.C. de Ronde uit Barendrecht
Zondag 14 juliBrugkerk10.00 uurDs. W. Biesheuvel
Zondag 21 juliBrugkerk10.00 uurDs. J. Korf uit Den Haag