Het Brugkerk centrum (BKC) beschikt naast de Kerkzaal van de Brugkerk ook over andere ruimtes zoals de authentieke Koorzaal en Consistoriekamer. Tot het BKC behoort ook het nabij gelegen zalencentrum Onder Dak. Achter de Brugkerk is parkeergelegenheid aanwezig.

De Kerkzaal van de Brugkerk heeft een capaciteit van ruim 250 zitplaatsen en is ingericht met vaste banken. Dit maakt de zaal naast rouw- en trouwdiensten ook geschikt voor concerten, musical- en zanguitvoeringen. De ruimte beschikt over moderne audiovisuele middelen, incl. ringleiding.

Het zalencentrum Onder Dak beschikt over 5 zalen van diverse grootte. De zalen zijn geschikt voor bijeenkomsten van 5 tot 50 personen, o.a. voor familiebijeenkomsten, vergaderingen, workshops, presentaties en lezingen, alsmede als praktijkruimte voor bijvoorbeeld therapeuten en coaches.

Alle zalen zijn per dag of per dagdeel te huur, al dan niet in combinatie met (mede)gebruik van keuken.

plattegrond-brugkerk-jpg
Plattegrond Brugkerk