Home » Blog » Nieuws » Bericht vanuit de jaarthemagroep – mei 2023

Bericht vanuit de jaarthemagroep – mei 2023

Soep & Praatje:
Op 9 mei bent u weer welkom om 18.00 uur. Na Soep & Praatje begint de avond van het Ester-project, waarover u meer leest in het bericht vanuit de Watermanhof. Op 23 mei kunt u aanschuiven om 12.00 uur en op 6 juni om 18.00 uur. Opgeven graag uiterlijk de zondag voorafgaand.

Noteer alvast in uw agenda: Op 20 juni 10.30 tot 11.30 uur komt een jong gemeentelid ons iets vertellen over haar werk als diëtiste voor ouderen. Aansluitend is er dan ook Soep & Praatje (voor wie dat wil). In de volgende maandbrief meer informatie.

Zomerzangavonden:
Ook dit jaar gaan we deze avonden weer organiseren als kerken van voormalig Rijnwoude. We hebben daarbij nog wat hulp nodig. Wil je wel eens meedenken en/of meedoen? Graag even een belletje naar ondergetekende.

Andere activiteiten:
De jaarthemagroep heeft weer zomeractiviteiten in de planning. Niet zo uitgebreid als vorig jaar, maar vast weer de moeite waard! Ook voor het nieuwe seizoen wordt al weer het één en ander uitgedacht. We sluiten aan bij het landelijke thema “Ga Mee!”. Dit biedt heel veel mogelijkheden. Zin om eens over mee te denken, we hebben maar een klein voorbereidingsgroepje, uitbreiding is zeker welkom.

jaarthemagroep@pknkoudekerk.nl

Geplaatst: 7 mei 2023