Home » Blog » Nieuws » “Aan tafel met Maarten Luther”

“Aan tafel met Maarten Luther”

Luther en zijn vrouw stelden regelmatig hun huis open voor familie, vrienden en studenten om samen te eten. Tijdens de maaltijd hielden ze uitgebreide gesprekken over het geloof; bekend geworden onder de naam Tischreden (tafelgesprek).

Samen met de RK Parochie Heilige Thomas (Parochiekern H. Michaël en H. Bernardus) organiseren wij ook een Tischreden in het kader van 2017-Lutherjaar.

Genietend van een rijke, goedgevulde maaltijdsoep (bereid volgens middeleeuws recept!) met heerlijk, knapperig brood hopen we met elkaar een goed gesprek te hebben naar aanleiding van een aantal pakkende stellingen. Iedereen is van harte welkom!

De tweede avond “Aan tafel met Maarten Luther” wordt gehouden in de koorzaal van de Brugkerk in Koudekerk a/d Rijn.

Datum: donderdag 20 april 2017

U bent welkom vanaf 17.30 uur. We starten om 18.00 uur tot ongeveer 20.00 uur.

De kosten zijn € 5,- per persoon. Aanmelden kan per e-mail naar: lutherjaar@pknkoudekerk.nl