Home » Blog » Nieuws » Abonnement op Kerken rond Rijn & Gouwe

Abonnement op Kerken rond Rijn & Gouwe

kerken-rond-rijn-en-gouwe-1Bericht aan de abonnees op “Kerken rond Rijn & Gouwe” (vroeger Het Kerkblad).
Eind januari 2017 kunt u weer de jaarlijkse acceptgiro van uw abonnement over 2017 in de bus verwachten. De abonnementsprijs gaat dit jaar naar € 37,00. Dat is overeenkomstig het richtbedrag. Omdat we de gestegen druk- en papier kosten van de jaren 2015 en 2016 maar gedeeltelijk hebben doorberekend in uw abonnement van de voorbije jaren moet de prijs nu helaas aangepast worden anders ontstaat er een negatief exploitatiesaldo.

Dick Engel administrateur
email: kerkblad@pknkoudekerk.nl

Nieuwe abonnees zijn natuurlijk altijd welkom. Dan blijft u op de hoogte van het wel en wee van de kerken in onze regio. Het blad is vorig jaar geheel vernieuwd, wordt in kleur gedrukt en verschijnt twee wekelijks. Nog een stimulans, ds. Willem Biesheuvel maakt sinds deze maand deel uit van de redactie. Eerst een proefnummer aanvragen kan natuurlijk ook.

Geplaatst: 17 januari 2017