Home » Blog » Nieuws » Actie Kerkbalans 2020

Actie Kerkbalans 2020

Vol verwachting en met veel enthousiasme presenteren we u: Actie Kerkbalans 2020

Ik geef om mijn kerk

Het is fijn om te merken dat we als gemeente steeds actief blijven en moeite doen voor elkaar. Of we nu horen bij de oude trouwe garde of nog maar net komen kijken. Of we nu iedere week in één van onze kerken te vinden zijn of zo af en toe. De kerk is voor ons belangrijk.

En in een samenleving waarin mensen steeds vaker op zichzelf zijn aangewezen, vormt de aanwezigheid en ondersteuning van de kerk een heilzame tegencultuur. Help mee dit in stand te houden! En daarom: Ik geef aan mijn kerk. Vanaf 2018 hebben we al onze collecten samengevoegd in één grote: de Actie Kerkbalans.

Tijdelijk kerkelijk bureau

Omdat een tijdelijk kerkelijk bureau vorig jaar een fijne aanvulling bleek te zijn voor veel gemeenteleden, doen we dat ook dit jaar weer:

Dinsdag 28 januari van 19.00 uur tot 21.00 uur in Onder Dak.

Hartelijk dank!

Rest ons nog om u van harte te bedanken voor uw steun. Natuurlijk voor uw financiële steun, maar evenzo voor wat u nog meer geeft aan onze kerk: uw medeleven, uw vriendelijkheid, uw energie, tijd en praktische hulp, uw gebed, uw creativiteit, uw vertrouwen.

Namens het Team Kerkbalans,

Piet van Bostelen en Albert van der Ploeg

PS: U kunt ook contact met ons opnemen via e-mail: pkr@pknkoudekerk.nl (of telefoonnummer: 06 – 53 94 41 31)

Meer informatie op de website van Kerkbalans