Home » Blog » Nieuws » Actie Kerkbalans van 2021 start!

Actie Kerkbalans van 2021 start!

Graag brengen we bij u de: Actie Kerkbalans 2021 onder de aandacht.

In januari 2021 gaat de jaarlijkse geldwervingsactie Kerkbalans weer van start met de inspirerende, landelijke slogan: Geef vandaag voor de kerk van morgen

Kerk van morgen, hoe dan?

Ook voor de generaties die komen, wil de kerk graag voor en met elkaar inspirerend, gastvrij en zorgzaam blijven. Zoals met heel veel dingen in het leven is daar geld voor nodig, salarissen moeten betaald worden en gebouwen hebben onderhoud nodig.

Als lid van onze plaatselijke Protestantse gemeente maakt u door uw jaarlijkse financiële bijdrage, samen met alle andere gemeenteleden, het kerkelijk werk in onze gemeente mogelijk. Dat werk is, kort samengevat, er zijn voor iedereen die de kerk nodig heeft, op welke manier dan ook. Wij zijn dankbaar voor uw betrokkenheid en hopen dat wij ook dit jaar op uw bijdrage mogen rekenen.

Een bijzonder jaar

Vanwege de beperkingen die het coronavirus ook aan ons oplegt, verloopt de Actie Kerkbalans dit jaar anders dan u tot nu toe gewend was. U ontvangt de aankondiging van de actie in de brievenbus. In afwijking van wat u gewend was komen de vrijwilligers de retourenvelop echter niet bij u ophalen.
Deze kunt u nu kosteloos per post terugsturen in de bijgevoegde retourenvelop of inleveren op één van de inleveradressen zoals aangegeven in de brief.

Dankzij uw gift vandaag blijft ook morgen onze kerk een plek van betekenis.

Hartelijk dank!

Wij willen u bedanken voor uw financiële steun. Maar  ook dat u betrokken ben bij onze gemeente, uw medeleven toont, uw vriendelijkheid, uw energie, tijd en praktische hulp, uw gebed, uw creativiteit, en vertrouwen ook in deze moeilijke tijd.

Heeft u nog vragen over de actie? Stel deze gerust via:

e-mail: pkr@pknkoudekerk.nl of tel: 06 29213051 (penningmeester) 0f 06-46035230 (organisator AKB)

Met vriendelijke groet,

Piet van Bostelen