Home » Blog » Nieuws » Bazaar 2023 – 10 en 11 november

Bazaar 2023 – 10 en 11 november

De Bazaar is natuurlijk allang genoteerd in uw agenda: vrijdag 10 en zaterdag 11 november a.s.

Zoals eerder gemeld kunnen we niet beschikken over de Brugkerk maar zullen de binnenactiviteiten in de kerkzaal van de Ontmoetingskerk plaatsvinden.

In een overzichtelijk tabelletje hier de activiteiten:

Vrijdag 10 november
Oliebollenverkoop bij de Brugkerk van 07:30 tot 16:00 uur.

Zaterdag 11 november
Oliebollenverkoop bij de Brugkerk van 07:30 totdat de laatste bol verkocht is.

In de Ontmoetingskerk:

• Inloop in de kerkzaal  vanaf 10:00 uur
  • Rad van Avontuur in twee blokken: 11:00 – 12:30 en 13:30 – 15:00
  • Boekenmarkt
  • Markt van tweedehands kinderspeelgoed
  • Afsluiting van de Bazaar: 16:00 uur

Uiteraard kunt u tussen de middag een broodje scoren en een kop van de intussen legendarische erwtensoep.
Daarbuiten kunt u aan de bar altijd terecht voor koffie, thee of een drankje.

Alle bakkers en baksters worden hierbij ook weer uitgenodigd om iets lekkers voor bij de koffie te fabriceren. U kunt het afgeven vanaf het moment dat zaterdag de deuren open gaan.

Nieuw dit jaar is de markt voor 2e hands kinderspeelgoed. Volgens onze inschatting puilen veel huizen van met name opa’s en oma’s uit van het speelgoed. Het kan geen kwaad om hier af en toe eens de bezem door te halen en iets nieuws aan te schaffen. Dit is uw kans!

Inlevermomenten

Net zoals de afgelopen jaren kunt u vóór de Bazaar weer uw boeken, spelletjes, en dit jaar dus ook kinderspeelgoed komen brengen. We hebben hiervoor 4 momenten ingepland, en de locatie is het parkeerterrein van de Ontmoetingskerk:

• Zaterdag 28 oktober 10:00-11:30
  • Dinsdag 31 oktober 19:00-20:30
  • Zaterdag 4 november 10:00-11:30
  • Dinsdag 7 november 19:00-20:30

Heeft u niet de gelegenheid om de spullen te (laten) brengen, stuur dan even een mailtje naar peter@vanpoelje.net, dan zorgen wij dat er iemand langskomt.

We willen hier wel benadrukken dat we het kinderspeelgoed zullen checken op mankementen en veiligheid voordat we het innemen.

Alvast van harte welkom op 10 en 11 november!

Namens de Bazaarcommissie,
Peter van Poelje