Home » Blog » Nieuws » Bazaar 2023

Bazaar 2023

We zijn natuurlijk allemaal ontzet-tend benieuwd hoe de Brugkerk er uitziet als de verbouwingswerkzaam¬heden zijn afgerond. Het is nu al wel duidelijk dat op de “normale” bazaardatum van begin november het verbouwingswerk nog niet achter de rug is. Gelukkig kan onze gemeente nog beschikken over de kerkzaal van de Ontmoetingskerk voor de wekelijkse vieringen. Echter, om meerdere redenen is de beschikbare ruimte niet optimaal voor het organiseren van de Bazaar.
In het licht hiervan is in samenspraak met de kerkenraad bedacht om de komende Bazaar naar achteren te schuiven en te combineren met een feestelijke heropening van de Brugkerk. Dit kan dan waarschijnlijk rond de komende kerstdagen plaatsvinden. Zodra er meer details bekend zijn komen we uiteraard bij u terug!

Namens de Bazaarcommissie

Geplaatst: 11 juni 2023