Home » Blog » Nieuws » Bazaar 2024, het is bijna zover!

Bazaar 2024, het is bijna zover!

De zomervakantie is voorbij. Tijd voor nieuwe en oude plannen in de vernieuwde kerk.

Op 9 november is het weer tijd voor de bazaar en oliebollenverkoop.

Natuur­lijk op 8 november al ingeluid met de oliebollenverkoop.

Rommelmarkt in een nieuw jasje

Een ouderwetse rommelmarkt, door velen gemist, komt terug in een nieuw jasje. We gaan een tafeltjes­markt houden, in de kerkzaal. Dit houdt in dat u voor € 25,- een tafel kunt huren van 80 x 140 cm. Daarop mag u alle spulletjes die u wilt mis­sen, uitstallen en verkopen. De op­brengst is helemaal voor uzelf of om weg te geven aan een goed doel (bijv. de kerk). Let wel, het gaat om spullen, niet om ter plaatse te nutti­gen eet- en drinkwaren. Uiteraard wel uw eigengemaakte potjes jam, maar geen alcoholische dranken. Na afloop neemt u zelf weer alle onver­kochte zaken mee. We hebben bij de kerk geen plek om spullen te bewa­ren of weg te gooien en ook geen mensen om andermans spullen op te ruimen.

Als u hiervoor belangstelling hebt kunt u dat doorgeven via e-mail­adres: bazaar@pknkoudekerk.nl

Grote verloting

Verder is er dit jaar weer een grote verloting. Sommigen van u hebben dat al gemerkt aan een enthousiaste lotenverkoopster. De loten à € 2,50 zijn ook verkrijgbaar (te koop!) in On­der Dak op dinsdagavond van 19.00 tot 20.30 uur en op donder­dagmorgen van 9.30 tot 11.30 uur. Te beginnen op 15 oktober. Tevens op 2 zondagen, na de dienst: 20 en 27 oktober 2024. En, indien nog voorradig, tijdens de bazaar.

Boeken, spelletjes, speelgoed & puzzels

In de kerkzaal hebben we ook nog ruimte voor de vertrouwde boeken­markt, de spelletjes, de puzzels en voor het kinderspeelgoed, dat vorig jaar met veel enthousiasme van ei­ge­naar veranderde. Alle spullen hier­voor kunt u inleveren op dezelfde tijd en plaats als wanneer en waar u loten kunt kopen (alleen goed en net speelgoed; wij behouden ons het recht voor om ongeschikt speelgoed te weigeren).

Boeken en Kinderspeelgoedmarkt, 10.00 – 16.00 uur

Rad van Avontuur

In de koorzaal mag u weer het Rad van Avontuur verwachten, als vanouds onder het genot van een slokje en een hapje.

Rad van Avontuur, 11.00 – 12.30 uur en 13.30 – 15.00 uur

Oliebollen

En natuurlijk mogen de oliebollen niet ontbreken. Deze zijn te koop op vrijdag èn zaterdag van 8.00 – 16.00 uur bij de Brugkerk

Op = op dus wees er op tijd bij.

Het is nog geen november, maar voor u het weet is het al zover. We hopen velen van u te zien.

Met de hartelijke groeten namens de bazaarcommissie,

Elsbeth Oosting

bazaar@pknkoudekerk.nl