Home » Blog » Nieuws » Bazaar, heeft u iets in te leveren?

Bazaar, heeft u iets in te leveren?

De PKN Bazaar van dit jaar is op vrijdag 10 en zaterdag 11 november 2017.

De ope­ningstijden: vrijdag van 19.30 tot 22.30, zaterdag van 11.00 tot 17.00.

De locatie is weer het Ontmoetingskerkcomplex.

Omdat we het tijd vonden om met een schone lei te beginnen hebben we vorig jaar bijna alle spullen die na de Bazaar nog over waren van de hand gedaan. Dat houdt meteen in dat het dit jaar wat meer inspanning zal kosten om de kramen en tafels weer vol te krijgen. We hebben daar­om besloten om voorafgaand aan de Bazaar een flink aantal inlever­momenten te plannen. Het rooster is als volgt:

• In september de dinsdagavonden 5, 12, 19 en 26
  • In oktober de dinsdagavonden 3, 10, 17, 24 en 31
  • Dinsdagavond 7 november
  • en de daaropvolgende avonden dat de Bazaar opgebouwd wordt

De tijden: tussen 19.00 en 20.30, locatie: Honswyc. Mocht u tussen­door echt met spullen omhoog zitten stuur dan een e-mail naar: bazaar@pknkoudekerk.nl.

Tenslotte:

• De loten worden intussen alweer verkocht. Vanaf 1 september kunt u ze ook weer online bestellen op bazaarkoudekerk.nl
  • Ook dit jaar willen we weer een veiling van goede doelen organi­seren. Heeft u een idee voor een kavel stuur dan een mailtje naar: bazaar@pknkoudekerk.nl.

Geplaatst: 28 augustus 2017