Home » Blog » Nieuws » BAZAAR – hulp gevraagd!

BAZAAR – hulp gevraagd!

De 92e Bazaar zal plaatsvinden op vrijdag 9 en zaterdag 10 november aanstaande in /bij de Ontmoetingskerk. Het belooft weer als van­ouds een oergezellige happening te worden! Meer details krijgt u over een paar weken maar we hebben alvast een paar verzoeken en mededelingen:

• We vragen alle huisbakkers om lekkernijen te maken voor bij de koffie tijdens de Bazaar.
  • Wilt u koffiepunten sparen voor de Bazaar?
  • We willen een speciale kraam maken met stekjes en zaden. Dus tuinmannen en -vrouwen, maak een paar potjes met stekjes of verzamel de zaadjes – het maakt niet uit waarvan – en lever ze de week voorafgaand aan de Bazaar bij ons in!
  • Net als afgelopen jaar willen we u de gelegenheid bieden om van tevoren spullen voor de 2e hands­ markt in te leveren. Dat kan op elke dinsdagavond vanaf 4 sep­tember t/m 30 oktober tussen 19.00 en 20.30 uur bij de container op het parkeerterrein van de Ontmoetingskerk, en in de week voorafgaand aan de Bazaar wanneer we de zalen aan het inrichten zijn. En…. het verzoek om de verkoopbaarheid van de spullen die u inlevert in het achterhoofd te houden.

Alvast bedankt,

De Bazaarcommissie