Home » Blog » Nieuws » BAZAAR 1 en 2 NOVEMBER 2019

BAZAAR 1 en 2 NOVEMBER 2019

Op 1 en 2 november 2019 wordt de 93e Bazaar gehouden. Even alles op een rijtje:

• Openingstijden:
    • Vrijdag 1 november van 19:30 tot 22:30
    • Zaterdag 2 november van 11:00 tot 17:00
  • Locatie: Ontmoetingskerk
  • Voor het inleveren van spullen kunt u elke dinsdagavond terecht van 19:00 tot 20:30 uur. U kunt zich melden bij de grote groene container op de parkeerplaats bij de Ontmoetingskerk.
  • De loten van de grote verloting zijn te koop via onze verkopers. Ook interesse? Stuur ons een e-mail.

De Bazaar is: struinen tussen de kra­men met 2e hands spullen, boeken, planten en elektronica, lekker kletsen met elkaar bij een bakje koffie of iets sterkers, meedoen met het Rad van Avontuur en weer naar huis met een zak heerlijke versge­bakken oliebollen. Ook voor de kleintjes is er iets te doen.

De Bazaar wordt zaterdag afgesloten met de trekking van de winnende loten van de Grote Verloting. Hoofdprijs is een prachtige Philips Airfryer XXL, dus het is de moeite waard om te proberen nog wat loten te bemachtigen!

Het succes van de Bazaar hangt af van de medewerking van vele vrijwil­ligers.

Geplaatst: 18 oktober 2019