Home » Blog » Nieuws » Bericht van de Jaarthema groep

Bericht van de Jaarthema groep

Nu en in de toekomst
Dit is het thema van het komend seizoen, uitgekozen door de jaarthemagroep – met de dienst van 2 mei al als voorproefje. De jaarthemagroep bestaat uit vier mensen, een heel klein groepje dat best aanvulling kan gebruiken.

We kunnen in het nieuwe seizoen natuurlijk de bekende activiteiten oppakken, maar daarnaast komen er vast ideeën bij een aantal van jullie op om met elkaar in te vullen. Waar kijk jij naar uit? Waar kijkt u naar uit? Wat hebben jullie het meest gemist? Hoe kunnen we als kerkgemeente daar handen en voeten aan geven?

Laat u het ons weten? Dat kan via jaarthemagroep@pknkoudekerk.nl.  We gaan er van uit dat vanaf juli toch veel meer mogelijk zou moeten zijn. We kijken er naar uit!

Namens de jaarthemagroep,

Geplaatst: 5 mei 2021