Home » Blog » Nieuws » Bijbellezen & mediteren op 11 en 12 september 2018

Bijbellezen & mediteren op 11 en 12 september 2018

We gaan dit seizoen ook weer “Samen Bijbellezen”. Op verzoek van de deelnemers van voor de zomer lezen we in dit seizoen enkele kortere bijbelboeken hele­maal uit. We beginnen met het mooie verhaal van Ruth. Op dins­dag 11 september bespreken we o.l.v. dominee Willem het hoofd­stuk Ruth 1. Ook nieuwe deelne­mers zijn om 20.00 uur zeer welkom in Onder Dak!

Een aantal malen zal er in het nieuwe seizoen de mogelijkheid zijn om o.l.v. dominee Willem te mediteren op een bijbeltekst. Mediteren is een andere manier van met geloof of de kern van het leven bezig zijn dan erover praten of dan bidden. Mediteren is stil worden, een woord diep tot je laten doordringen, voelen wat het met je doet, je erdoor laten meenemen. Het doel van christe­lijke mediatie is om je dicht bij je kern en dicht bij God te brengen. Op woensdag 12 september doen we dit in de koorzaal van de Brugkerk. We beginnen om 20.00 uur. Let wel: in stilte! We zijn dan een klein uur bezig en praten vervolgens nog een half uurtje na. U kunt u aanmelden via kerkproeverij@pknkoudekerk.nl of telefonisch bij dominee Willem, tel. 3614650.

Geplaatst op 7 september 2018