Home » Blog » Nieuws » Bouw nieuw Onder Dak (deel 1)

Bouw nieuw Onder Dak (deel 1)

werk-in-uitvoeringVoor aanvang van de kerkdiensten op 16 en 22 november 2016 is via de beamer bekend gemaakt dat de gemeente Alpen aan den Rijn heeft ingestemd met de sloop en het veiligheidsplan van Dorpsstraat 55. Op die locatie wordt ons nieuwe Onder Dak gebouwd. De voorbereidende werkzaamheden zijn in de 2 weken voor de sloop uitgevoerd, zoals het verwijderen van begroeiing, lichtmast, hek, bodem – en asbest sanering en de afscherming van de straat. De sloop van Dorpsstraat 55 is begonnen op maandag 28 november en is afgerond. U hebt de voortgang van de sloop zichtbaar kunnen volgen!

De vergunning voor de bouw is afgegeven en de werkzaamheden gaan beginnen in januari 2017.

Gedurende de bouwperiode is de ingang en de uitgang van het parkeerterrein uitsluitend via het pad naast de kerktoren beschikbaar. De voorlopige opleveringsdatum is in juli 2017, waarna het nieuwe Onder Dak gebruiksklaar zal worden gemaakt. Tot die tijd blijft het huidige Onder Dak in gebruik!

Vermoedelijk zal het nieuwe Onder Dak in gebruik kunnen worden genomen bij de start van het nieuwe seizoen. U wordt geïnformeerd over de voortgang.

imgp6270
Het oude pand (Dorpsstraat 55) wordt afgebroken.
hux_0725
Het oude pand heeft plaats gemaakt voor nieuwbouw.

Meer artikelen over de nieuwbouw lezen? Hieronder de link naar de artikelen.

Geplaatst: 17 december 2016