Home » Blog » Nieuws » Bronzen medaille folder Kerkbalans

Bronzen medaille folder Kerkbalans

Bronzen medaille

Een groot aantal vrijwilligers belde de afgelopen weken weer aan bij alle gemeenteleden: om u uit te nodigen om weer uw jaarlijkse bijdrage aan onze kerk te geven en daarna de retourenvelop weer op te halen. Wij hopen natuurlijk dat u naar vermogen een royale bijdrage heeft toegezegd zodat ons kerkenwerk kan doorgaan!

Dit jaar vestigde het College van Kerkrentmeesters met een hele bijzondere folder, uitgevoerd als een spel, de aandacht op de actie Kerkbalans. De folder was zelfs zo bijzonder dat de landelijke werkgroep Kerkbalans hem heeft uitgeroepen tot de op twee na mooiste folder van Nederland! Aan deze derde prijs is ook nog een geldbedrag van 500 euro verbonden. Een compliment voor onze kerkrentmeesters, alle vrijwilligers die langs de deuren zijn gegaan én in het bijzonder voor Jolanda die de folder heeft ontworpen!

Dominee Willem Biesheuvel

Landelijke pagina Kerkbalans

Op de site van de Kerkbalans is meer informatie te vinden over de inzendingen en over Kerkbalans.

Geplaatst 12 februari 2017