Home » Blog » Nieuws » Christmas Night of the Proms – zaterdag 16 december 2017

Christmas Night of the Proms – zaterdag 16 december 2017

Er wordt een bijzondere Kerst sing-a-Long gehouden door muziekvereniging Kunst Na Arbeid in samenwerking met de Protestantse Gemeente te Koudekerk aan den Rijn en Hazerswoude – Rijndijk. Deze muzikale avond zal plaatsvinden op zaterdag 16 december 2017 om 20.00 uur in de sfeervolle Ontmoetingskerk, Dorpsstraat 15 te Koudekerk.

Er zal door KNA instrumentale kerstmuziek gespeeld worden welke wordt afgewisseld met bekende liederen om mee te zingen. Het wordt een mix van vlotte en traditionele kerstliederen, waarbij Chris van der Ouw op het orgel het zingen zal begeleiden. Ook Alfred Stedehouder en Elleke van der Post verlenen hun medewerking . De jeugd van KNA zal een eigen steentje bijdrage aan deze bijzondere avond. Dus zingt u graag of luistert u graag naar mooie kerstmuziek, dan bent u van harte welkom bij de Christmas Night of the Proms.

Kaarten zijn te koop in:

• Honswyc (Ontmoetingskerk)
  • Onder Dak (Brugkerk)
  • Landwinkel Landlust (Gnephoek 44 Alphen)
  • Drogisterij De Margriet (Da Costasingel 6).

Kaarten kosten € 7,50, inclusief een kopje thee of koffie in de pauze. Voor kinderen is de prijs € 2,50.

Na afloop van de avond is er gelegenheid om met een drankje (op eigen kosten) nog wat na te praten.

U bent van harte uitgenodigd. Het belooft een bijzondere avond te worden!

Geplaatst: 12 november 2017