Home » Blog » Nieuws » Countryavond op 11 oktober

Countryavond op 11 oktober

Op 11 oktober vanaf 20.00 uur treden Cor Sanne en Dick van Altena op in zalencentrum ‘Honswyc’, Dorpsstraat 15 in Koudekerk aan den Rijn. Samen staan zij garant voor een heel gezellige countryavond.
U wordt meegenomen in de wereld van de countrymuziek en maakt een reis naar wereldhits en artiesten van vroeger, zoals Johnny Cash, John Denver, Buck Owens, Buddy Holly, The Everly Brothers en Freddy Fender en vele anderen.

Cor en Dick zijn in de ‘countrywereld’ geen onbekenden. Zij treden al vele jaren op in binnen- en buitenlandse theaters, veelal samen met de formatie Savannah, maar deze avond dus zowel samen als solo.
Al meerdere seizoenen op rij maken Cor en Dick samen met de formatie Savannah deel uit van de zeer succesvolle theaterproductie Back To The Country. Jaarlijks trekken zij daarmee duizenden bezoekers naar theaters en schouwburgen in binnen- en buitenland!

De formatie ‘Savannah’ treedt met grote regelmaat op in heel Europa. Hoogtepunten in hun carrière zijn de vele ‘GRAM Awards’ die de band mocht ontvangen tijdens verschillende edities van het jaarlijkse gala, georgani­seerd door de Dutch Country Music Association. In 2015 werd gitarist Peter Hill door het publiek uitgeroepen tot beste instrumentalist en werd de theatershow Back To The Country uitgeroepen tot beste show van het jaar! De GRAM Award voor ‘Groep van het jaar’ werd tot nu toe maar liefst tien maal aan Savannah toegekend!

De organisatie is er dan ook trots op dat dit virtuoze duo op 11 oktober in Koudekerk aan den Rijn komt optreden. Het belooft een gezellige en feestelijke avond te worden in ‘Honswyc’, waarvoor u bij deze van harte bent uitgenodigd.
De zaal is open vanaf 19.00 uur. De toegang bedraagt slechts € 10,-, uitsluitend  aan de zaal te voldoen. U krijgt daarvoor ook een gratis kopje koffie, maar overige consumpties zijn echter voor eigen rekening.

Geplaatst 2 oktober 2017