Home » Blog » Nieuws » “Eten bij de buren” op 6 oktober 2018

“Eten bij de buren” op 6 oktober 2018

Noteer zaterdag 6 oktober in uw agenda! U bent dan van harte welkom om deel te nemen aan “Eten bij de buren“. Eten bij de buren is voor alle inwoners van Hazers­woude-Rijndijk en Koudekerk aan den Rijn, die koken leuk vinden en het leuk vinden om hun buren óf nieuwe mensen te leren kennen.

Op een laagdrempelige, maar toch culinaire manier maakt u kennis met inwoners uit uw eigen dorp. Eten bij de buren bestaat uit een 3 gangen diner waarbij u elke gang bij iemand thuis eet; na elke gang gaat u naar een volgend adres. Elke gang zit u weer met andere mensen aan tafel. Zelf bent u verantwoordelijk voor het bereiden en voor de kosten van één van de gangen. Dit betekent dat u uw huis beschikbaar stelt, de tafel leuk dekt, een gang bereid en de bijbehorende drankjes serveert. De toegewezen gang wordt een week van te voren aan de deelnemers bekend gemaakt. U kunt zich alleen inschrijven of als stel (partner, buur­man/vrouw, vriend/vriendin). Na het diner sluiten we gezamenlijk af op een centrale locatie om zo iedereen met elkaar te laten kennismaken en ervaringen uit te wisselen.

Er zijn geen kosten aan verbonden. Alleen de kosten die de deelnemer maakt voor het bereiden van de toe­gewezen gang en de bijbehorende drank zijn voor rekening van degene die de gang bereidt.

Wilt u nu al verzekerd zijn van een plek aan tafel bij uw buur? Wilt u meer informatie? Neem contact op met Saskia via saskia@actief-rijnwoude.nl.

Eten bij de buren is een initiatief van:  Actief Rijnwoude, de Protestante Gemeente te Koudekerk aan den Rijn en Hazerswoude-Rijndijk, de parochiekern Michael en Bernardus Koudekerk aan den Rijn/Hazerswoude-Rijndijk, en Tom in de buurt.

Geplaatst: 25 september 2018