Home » Blog » Nieuws » Filmavond “Stephmom” op 18 maart 2022

Filmavond “Stephmom” op 18 maart 2022

Op vrijdag 18 maart om 20 uur draait de film “Stepmom”, in de Ontmoetingskerk. Slim om je wat warmer aan te kleden, we stoken wel vooraf, maar tijdens de film moet de verwarming uit. “Be there for the joy. Be there for the tears. Be there for each other.” Anna en Ben moeten leren leven met het feit dat hun ouders Jackie en Luke geschei­den zijn. Er is nu een nieuwe vrouw in het leven van hun vader, de foto­grafe Isabel.

Ze doet haar best om de kinderen goed te behandelen, maar is niet van plan haar werk hier onder te laten lijden. Jackie vindt echter dat de pogingen van Isabel tekort schieten. Het conflict wordt verer­gerd wanneer bij Jackie kanker wordt geconstateerd.” Een indring­end thema. Daarom de mogelijkheid na afloop bij de bar even na te pra­ten. Voor de film en koffie of thee vooraf betaalt u € 5,- (meer mag na­tuurlijk ook). Drankjes naderhand zijn voor eigen rekening.

We zien er naar uit jou/u te ontmoe­ten!

Opgeven kan via jaarthemagroep@pknkoudekerk.nl of een telefoontje naar Agaath Koers, tel. 06 1231 7899 .

In het kort:

• 18 maart 2022