Home » Blog » Nieuws » Filmavond “The Leisure seeker” – 26 oktober 2021

Filmavond “The Leisure seeker” – 26 oktober 2021

Kom je ook?! Op 26 oktober is er weer een film­avond in de Ontmoetingskerk. “The Leisure Seeker”, een romantische, tragikomedie van de Italiaanse regis­seur Paolo Virzi naar de gelijknamige bestseller van Michael Zadoorian.

Ella en John hebben samen een prachtig leven gehad. Nu ze beiden ernstig ziek zijn, verlangen ze naar een laatste avontuur. Met hun oude camper, The Leisure Seeker, ont­vluchten ze de benauwende bemoei­enis van hun dokters en volwassen kinderen. Het wordt een reis vol ver­rassingen, tegenslagen en herin­neringen, van Massachusetts naar Florida. Onderweg vinden ze hun liefde voor het leven en voor elkaar terug.

Oscarwinnares Helen Mirren (The Queen) en Golden Globe-win­naar Donald Sutherland schitteren in deze film.

In het kort:

Ontmoetingskerk

Om 20.00 uur

Opgeven is niet nodig.

We vragen een bijdrage van minimaal € 5,-.

Geplaatst: 3 oktober 2021