Home » Blog » Nieuws » Gemeenteavond: Voorlopig ontwerp verbouwing Brugkerk – woensdag 8 december 2021

Gemeenteavond: Voorlopig ontwerp verbouwing Brugkerk – woensdag 8 december 2021

U wordt van harte uitgenodigd om op woensdag 8 december om 20.00 uur een digitale gemeente-informatieavond mee te maken. Na de digitale gemeente-avonden in het voorjaar hadden we u deze keer graag persoonlijk willen ontvangen. Maar helaas laten de omstandigheden dat opnieuw niet toe.
Vanaf mei, toen we een besluit over de toekomt van onze kerkgebouwen hebben genomen, is er door een wensengroep, het kernteam “Toekomst Delen” en architect Ron Verduijn hard nagedacht over de geplande verbouwing van de Brugkerk. Op deze gemeente-informatieavond presenteert Ron uitgebreid het voorlopige ontwerp van de vernieuwde Brugkerk. Er zal ook gelegenheid zijn om telefonisch vragen aan hem te stellen.
Mochten er geïnteresseerde gemeenteleden zijn die totaal geen gelegenheid hebben om deze uitzending (via kerkdienstgemist) te volgen, wordt u vriendelijk gevraagd dit op te geven bij de scriba Rien van Zanten via: scriba@pknkoudekerk.nl We proberen dan een oplossing te bedenken.

Wanneer: Woensdag 8 december

Hoe laat 20.00 uur.