Home » Blog » Nieuws » Gespreksavond “Verdriet delen”

Gespreksavond “Verdriet delen”

Op dinsdag 26 september wordt er in Honswyc een gespreksavond over rouw gehouden, de avond start om 20.00 uur.

Velen hebben kort of langer geleden iemand verloren die een grote leegte in hun leven heeft achtergelaten. Iedereen heeft een eigen manier om met rouw om te gaan. Misschien heeft u de behoefte om met lotgenoten over uw verdriet te spreken. Of wellicht over de rol die uw geloof daar (niet) in speelde.

De bedoeling van het gesprek op 26 september is om onder leiding van Majorie Harmsen en dominee Willem Biesheuvel te ontdekken of en hoe mensen met een groot verdriet iets voor elkaar kunnen betekenen.

Als u zich aangesproken voelt, weet u dan zeer welkom.
Wilt u zich wel van tevoren opgeven voor deze avond? Dit kan bij dominee Willem Biesheuvel, tel.:017-3614650, of via kerkproeverij@pknkoudekerk.nl.

Geplaatst: 21 september 2017