In verband met de verkoop van het Ontmoetingskerkcomplex is verhuur van de gebouwen van dit complex niet meer mogelijk vanaf 18 november 2022.

Het OKC beschikt naast de Kerkzaal ook over andere ruimtes in het bijbehorende zalencentrum Honswyc. De locatie heeft ruime parkeergelegenheid op eigen terrein.

De Kerkzaal van het OKC is multifunctioneel en flexibel in te richten in diverse opstellingen met stoelen en tafels en beschikt over moderne audiovisuele middelen, incl. ringleiding.

De kerkzaal heeft een capaciteit van ruim 180 personen en is onder andere uitermate geschikt voor diverse doeleinden, zoals rouw- en trouwdiensten, een presentatie, seminar, lezing, ledenvergadering en netwerkbijeenkomst. In deze kerkzaal kunnen ook toneel-, musical- en cabaretoptredens en/of zanguitvoeringen worden gegeven.

Het zalencentrum Honswyc beschikt over een aantal kleinere ruimtes:
– Consistoriekamer
– Grote zaal (eventueel samen te voegen met Kleine zaal)
– Kleine zaal met bar (eventueel samen te voegen met Grote zaal) en buitenterras
– Jeugdzolder

De zalen zijn geschikt voor bijeenkomsten van 5 tot 65 personen, o.a. voor familiebijeenkomsten, vergaderingen, workshops, presentaties en lezingen, alsmede als praktijkruimte voor bijvoorbeeld therapeuten en coaches.

Alle zalen zijn per dag of per dagdeel te huur, al dan niet in combinatie met (mede)gebruik van keuken.

plaategrond-okc-2017-met-tussenzaal
Plattegrond Ontmoetingskerk en Honswyc begane grond (OKC)