Home » Blog » Nieuws » Kerkdienst meebeleven via videoverbinding

Kerkdienst meebeleven via videoverbinding

Vanaf zondag 14 juni 2020 is het mogelijk om vanuit huis niet alleen naar de kerkdienst te luisteren maar ook naar de kerkdienst te kijken. Afgelopen week is er in beide kerken apparatuur geïnstalleerd die het mogelijk maakt om de kerkdienst via een videoverbinding te volgen. De camera is gericht op het liturgisch centrum en u kunt dus zien wat daar gebeurt.

De videoverbinding loopt via de website www.kerkdienstgemist.nl. Als u de dienst wilt volgen via uw smartphone, tablet of Ipad kunt u de app Kerkdienst Gemist installeren.  Zowel op de website als in de app kunt u onze kerken vinden als u zoekt op Koudekerk aan den Rijn.

U kunt tijdens de dienst live meekijken maar u kunt de dienst ook op een later tijdstip terug kijken.

.

Link naar alle kerkdiensten van onze gemeente:https://kerkdienstgemist.nl/stations/2114-PKN-Koudekerk-aan-den-Rijn

Geplaatst: 12 juni 2020