logo-christmas-night-of-the-proms

Een bijzondere Kerst Sing-a-Long met KNA in de Ontmoetingskerk op vrijdag 16 december.

Op vrijdag 16 december om 20.00 uur wordt er een bijzondere Kerst Sing-a-Long gehouden door muziekvereniging Kunst Na Arbeid in samenwerking met de Protestantse Gemeente te Koudekerk aan den Rijn en Hazerswoude – Rijndijk. Deze muzikale avond zal plaatsvinden in de sfeervolle vernieuwde Ontmoetingskerk, Dorpsstraat 15 te Koudekerk. Er zal instrumentale kerstmuziek gespeeld worden welke wordt afgewisseld met bekende liederen om mee te zingen. Het wordt een mix van vlotte en traditionele kerstliederen, waarbij het combo van KNA zorg draagt voor begeleiding bij het zingen. Dus zingt u graag of luistert u graag naar mooie kerstmuziek, dan bent u van harte welkom bij de Christmas Night of the Proms, om de fijne sfeer in de vernieuwde Ontmoetingskerk te proeven.

Kaarten zijn te koop in Honswyc (Ontmoetingskerk), Onderdak (Brugkerk) Landwinkel Landlust (Gnephoek 44 Alphen), de Margriet (Da Costasingel 6) en Bloemenboetiek Florale (Ambachtsplein 5, Hazerswoude-Dorp).

In de voorverkoop kosten de kaarten € 5,- inclusief een kopje thee of koffie in de pauze.

Aan de zaal kosten de kaarten € 7,50. Na afloop van de avond is er gelegenheid om met een drankje (op eigen kosten) nog wat na te praten.

U bent van harte uitgenodigd. Het belooft een bijzondere avond te worden!