Home » Blog » Nieuws » Kerstpakkettenactie! Doet u mee?

Kerstpakkettenactie! Doet u mee?

Ook dit jaar willen wij doorgaan met de kerstpak­kettenactie. Omdat het toch nodig is. Wel maken we dit jaar voor het eerst onderscheid in 2 groepen: de ene groep die een kerstpakket echt nodig heeft en een tweede groep die een steuntje in de rug nodig heeft maar wat niet persé een kerstpakket hoeft te zijn. En natuurlijk houden we rekening met de corona regels.

Kent u in onze gemeente gezinnen, mensen die voor één van deze 2 groepen in aanmerking komen? Dan kunt u deze personen aanmelden bij één van de diakenen. Zij zullen ver­trouwelijk met de door u verstrekte gegevens omgaan. Aanmeldingen vanuit de diaconie krijgen namelijk voorrang. Maar u kunt te zijner tijd ook zelf weer aanmeldingen doen.

U kunt meer informatie vinden op www.kerstpakkettenactiealphenaandenrijn.nl en via de beamer tijdens de kerkdienst.

Via het mailadres kunt u zich te zijner tijd ook aanmelden als inpakker of als rijder. De diaconie neemt overi­gens zelf het bezorgen op de adressen in Koudekerk aan den Rijn en Hazerswoude-Rijndijk voor haar rekening.

Producten

Wij vragen uw hulp voor de inhoud van de kerstpakketten – net als voorgaande jaren. Wel is de wens om vooral echt luxe kerstproducten in de pakketten te kunnen stoppen. Bedenk wat u fijn zou vinden om in een kerstpakket te mogen krijgen.

Inleveren:

• Voor de kerkdienst op zondag
  • Op de woensdagen wanneer de kerk open is
  • In Koudekerk bij Tineke, Ridderhoflaan 97
  • In Hazerswoude-Rijndijk bij Marianne, Schubertplantsoen 44
  • Op zondag 6 en 13 december kunt u de goederen voor de dienst inleveren op het parkeerterrein bij de kerk

Ook kunt u contact opne­men met één van de diakenen om dit bij u op te laten halen als u niet in de gelegenheid bent om het daar af te leveren.

Geplaatst: 27 november 2020