Home » Blog » Nieuws » Kliederkerk Kinderconcert 1 oktober 2022

Kliederkerk Kinderconcert 1 oktober 2022

“Geef je top-10 van je favoriete liedjes van Marcel & Lydia Zimmer door en maak kans op een concert!” Dat was de actie die Groot Nieuws Radio vorig jaar september op touw zette samen met Marcel & Lydia. Als fan van hun kinderliedjes stuurde ik natuurlijk ook mijn top-10 in.

Wat een enorme verrassing toen ik op 30 september hoorde, dat ik gewonnen had! Het mocht een huiskamerconcert worden of een concert op school of in de kerk. Ik hoefde niet lang na te denken. We gaan het combineren met de Kliederkerk en alle kinderen uit onze dorpen zijn natuurlijk van harte welkom! Dus trommel vriendjes en vriendinnetjes in de straat op en vraag of ze meekomen.
En natuurlijk zijn opa’s en/of oma’s met hun kleinkind(eren) óók van harte welkom!!!

Want zaterdag 1 oktober a.s. is het zover!

Het kinderconcert van Marcel & Lydia Zimmer begint om 18.00 uur. Want dan zijn alle sportwedstrijden en drukke zaterdagklusjes vast wel klaar. Vanaf 17.30 uur is de Ontmoetingskerk open en de toegang is gratis.
Het concert is nóg leuker, als je alle liedjes uit volle borst kunt meezingen. Als je de QR-codes scant kun je in Spotify en op YouTube alvast lekker luisteren en meezingen.

Kliederkerk zou de Kliederkerk niet zijn als we ook niet gezellig samen zouden eten.
Daarom kun je om 17.00 uur in Honswyc pannenkoeken komen eten. Geef dan wel even door dat je komt, zodat we genoeg pannenkoeken kunnen bakken.
Je kunt je opgeven bij Anita Dijkstra via: tref@pknkoudekerk.nl
Graag opgeven vóór 28 september.
Je kunt je ook opgeven via de “Ga je mee naar de kerk” groepsapp.

PS: We zoeken ook nog Pannenkoekenbakkers. Wil je thuis voor ons meebakken? Stuur ook dan even een mailtje naar TREF: tref@pknkoudekerk.nl.

Graag in het mailtje vermelden: naam, telefoonnummer en hoeveel pannenkoeken je wilt bakken.

Tot TREF!

Namens het Kliederkerkteam,
Jolanda Pijnnaken

Spotify afspeellijst Marcel & Lydia Zimmer:

Geplaatst: 17 september 2022