Home » Blog » Nieuws » Kliederkerk niet op 13 april maar op 30 juni 2024

Kliederkerk niet op 13 april maar op 30 juni 2024

Ga mee naar de Kliederkerk op 30 juni.

Alle kinderen en hun ouder(s)/verzorger(s)/opa(‘s)/oma(‘s) nodigen we van harte uit om weer mee te gaan naar de Kliederkerk. Deze keer letterlijk, want we gaan deze middag mee met de vrienden van Jezus die een wandeltocht maken naar Emmaüs. We beginnen om 15.30 uur in Onder Dak.

We gaan van alles doen: zingen, knutselen, bidden en luisteren naar een Bijbelverhaal. En natuurlijk eten we gezellig met elkaar. Deze keer een ‘lopend buffet’ met een knipoog naar de wandeling van de Emmaüsgangers.

Meedoen is gratis, maar het is wel fijn voor ons als jullie even laten weten dat jullie erbij zijn.

Stuur daarvoor uiterlijk 26 juni een berichtje naar: tref@pknkoudekerk.nl of scan de QR code

Voor vragen kun je terecht in de WhatsApp-groep Ga je mee naar de kerk.

Nog niet toegevoegd aan deze WhatsApp-groep? Stuur ook dan even een e-mailtje naar Tref.

Update: 11 april 2024