Home » Blog » Nieuws » Kliederkerk op 27 juni 2021, kom je ook?!

Kliederkerk op 27 juni 2021, kom je ook?!

Na bijna anderhalf jaar waarin er heel weinig was te doen, ook voor kinderen, willen we op zondag 27 juni weer een Kliederkerk organiseren.

Kinderen tussen de 3 en 13 jaar zijn om 15.00 uur welkom in de Brugkerk. Het thema van de Kliederkerk wordt: “Kleur bekennen”. Wat gaan we doen?

Er is een heuse kids-escaperoom. We luisteren naar het spannende verhaal van Jozef. Jolanda zingt een paar mooie liedjes.

Er zijn een paar sportieve spellen (bij mooi weer buiten). En er wordt natuurlijk gekliederd: alle kinderen gaan een eigen regenboogjas maken zoals ook Jozef die had. En als we dat allemaal gedaan hebben zijn we zo hongerig geworden dat een paar pannenkoeken er vast wel ingaan.

Vanwege corona moet je je wel, en ook de ouders die erbij willen zijn, vooraf opgeven. Dat kan via TREF@pknkoudekerk.nl .

Leuk dat er na een lange tijd weer iets feestelijks kan gebeuren in de kerk!

Geplaatst: 13 juni 2021