Home » Blog » Nieuws » Koffieconcert Appassionato – 20 oktober 2024

Koffieconcert Appassionato – 20 oktober 2024

Koffieconcert Appassionato

Het eerste koffieconcert in de Brug­kerk komt er aan: op 20 oktober 2024 om precies te zijn. Als altijd volgens de formule: koffie na de dienst en om 11.45 uur begint dan het muziek­plezier.

De eer valt dit keer te beurt aan het enthousiaste gemengd koor Appas­sio­nato uit Leiderdorp, o.l.v. Sanneke Hendrich – van der Ouw en aan de vleugel Monique van Gils.

Het koor zingt onder meer muziek van Ramses Shaffy en Bob Dylan, de swingende gospel ‘Hallelujah by and by’ en een lied uit de musical ‘Prince of Egypt’.

Ook is er een quatre-mains piano-intermezzo door pianist en dirigent.

Aan u om te beoordelen hoe dit alle­maal klinkt in de vernieuwde kerk, en als u de smaak te pakken heeft, kunt u zich na afloop melden bij één van de koorleden voor meer infor­ma­tie. Ik zou zeggen: tot ziens!

Geplaatst: 12 september 2024