Home » Blog » Nieuws » Koffieconcert met Tjaco van der Weerd op zondag 23 april 2017

Koffieconcert met Tjaco van der Weerd op zondag 23 april 2017

Chris maak Tjaco wegwijs op het orgel.

Vanuit de orgelcommissie kan ik u meedelen dat we weer goede voortgang maken met de voorbereidingen voor een koffieconcert.

Na een succesvol optreden van Tjaco van der Weerd in de Brugkerk vorig jaar, hebben we hem opnieuw bereid gevonden voor een concert, ditmaal in de Ontmoetingskerk. Het concert is gepland voor zondag 23 april, waarin deze zeer getalenteerde organist voorafgaand aan het concert ook de zang tijdens de kerkdienst zal begeleiden.

Samen met Chris van der Ouw is Tjaco ondertussen wegwijs gemaakt met het orgel. Voor hem, gegeven zijn visuele handicap, is dat extra belangrijk, je moet elk register immers volledig op de tast weten te vinden. Met de opgedane kennis van registers en beschikbare klank­kleuren gaan we een mooi muzikaal evenement tegemoet.

Op de bij dit artikel geplaatste foto krijgt u een inkijkje in de samen­werking tussen Tjaco en Chris van der Ouw. In de volgende uitgave van de maandbrief kunt u van Chris meer informatie tegemoet zien over het voorgenomen concert.

Geplaatst 25 februari 2017