Home » Blog » Nieuws » Op 29 september – Lunch voor 65+

Op 29 september – Lunch voor 65+

Als gemeente doen wij mee met het landelijke campagne “Kerkproeverij” . Het doel is om als kerkelijke gemeenschap gastvrij open te staan voor ieder die iets wil proeven, zien of meemaken van het geloof dat ons positieve energie geeft. Het programma duurt het hele seizoen 2017 / 2018 met veel activiteiten zowel doordeweeks als een aantal open-deur-diensten op zondagen. Kom eens kijken en proeven dat de kerk zo gek nog niet is.

Op vrijdag 29 september organiseren wij een gezellige lunch in de Ontmoetingskerk. Hiervoor nodigen wij alle 65 +ers van Koudekerk en Hazerswoude-Rijndijk uit om mee te lunchen. De lunch is vanaf 12.30 uur in de Ontmoetingskerk Dorpsstraat 15 in Koudekerk aan den Rijn.

Vanaf 12.00 uur ben u van harte welkom.

Voor deze lunch vragen wij  een kleine ( vrijwillige) bijdragen van € 5,-.
Opgeven is nodig doe dit uiterlijk zondag 24 september…..want vol is vol.
Opgeven kan via de mail: kerkproeverij@pknkoudekerk.nl o.v.v. lunch 29-9

Daarnaast kunt u ook een kijkje nemen in het “menuboekje” van onze activiteiten: Activiteitenboekje Kerkproeverij 2017-2018

Geplaatst: 21 september 2017