Home » Blog » Nieuws » Terugkoppeling gemeenteavond 8-12-2021

Terugkoppeling gemeenteavond 8-12-2021

Op de digitale gemeenteavond, welke plaatsvond op 8 december, heeft de architect Ron Verduijn het Voorlopig Ontwerp van de vernieuwde Brugkerk gepresenteerd. Iedereen die in de gelegenheid was om deze avond op deze manier te volgen, heeft kunnen zien dat het ontwerp dat eerder was gepresenteerd, aangepast is aan de vele wensen die vertegenwoordigers uit alle geledingen van onze gemeente hebben aangedragen.

In de pauze kon men vragen via telefoon of mail indienen. Daarvan is gebruik gemaakt. Na de pauze hebben Ron en Piet van Bostelen zoveel mogelijk de vragen beantwoord.

Analyse leerde dat 75 adressen de uitzending hebben meebeleefd. In het algemeen stelt men dan, om het totale aantal personen dat gekeken heeft te schatten, dit aantal van 75 te vermenigvuldigen met 1 ½. Zodoende komen we op 110 belangstellenden. Daar zijn we als kerkenraad erg blij mee.

Ook de reacties waren overwegend positief. We concluderen dan ook dat we op de goede weg zijn. Deze weg duurt nog wel even maar Rome en Parijs zijn ook niet op één dag gebouwd….

Namens de kerkenraad,

Rien van Zanten