Home » Blog » Nieuws » Oecumenische viering – Zondag 17 januari 2021

Oecumenische viering – Zondag 17 januari 2021

De jaarlijkse Week van Gebed voor de eenheid van de christenen  is in 2021 van 17 tot en met 24 januari. Het thema is ‘Blijd in mijn liefde’,

Jezus Christus zei tegen zijn discipelen: ‘Blijf in mijn liefde en je zult veel vrucht dragen.’ Hij blijft in de liefde van de Vader en wil niets liever dan die met ons delen. Hiervoor gebruikt Hij het beeld van de wijnstok. Hij is de wijnstok en de Vader de wijnbouwer. Die snoeit ons en maakt ons heel, zodat wij hem kunnen eren en vrucht dragen. Vrucht die zichtbaar wordt in eenheid. Dat is wat we hopen dat er in deze Week van Gebed gebeurt.

Op zondag 17 januari is er om 10.00 uur vanuit de Brugkerk een oecumenische viering. Voorgangers zijn Pastor Lâm Thé Nguyên en ds. Willem Biesheuvel. De viering is te volgen via www.kerkdienstgemist.nl

Geplaatst: 1 januari 2021