Home » Blog » Nieuws » Oecumenische viering – zondag 20 januari 2019

Oecumenische viering – zondag 20 januari 2019

Op zondag 20 januari is er om 10.00 uur in de Ontmoetingskerk een oecumenische viering. Voorgangers zijn Pastor Lâm Thé Nguyên en ds. Willem Biesheuvel. Het Bernardus­koor zal zingen. “

Het is het thema van de Week van Gebed van 2019 is: “Recht voor ogen”

Het recht voor ogen houden vraagt om een heldere blik, een goed onderscheidings­vermogen. Dat is de red en waarom de Raad van Kerken heeft besloten om de eerste collecte van de oecumenische dienst van zondag 20 januari te houden voor Barti­méus. Waar het zicht verminderd, of zelfs afwezig is, komt Bartiméus in beeld. Als expertiseorganisatie voor mensen die blind of slechtziend zijn ondersteunt zij mensen met een visuele beperking op het gebied van wonen, leren, werken en dagelijks leven. Jaarlijks levert Bartiméus zorg aan ruim 10.000 mensen, die meren­deels slechtziend zijn. Behalve direc­te zorg levert zij een belangrijke bij­drage aan kennisontwikkeling en het toegankelijk maken van de samen­leving voor mensen met een visuele beperking. We hopen dat Bartiméus mag uitzien naar uw ondersteuning tijdens deze speciale collecte.

Voor meer informatie over Bartiméus kijkt u naar: https://www.youtube.com/watch?reload=9&v=qOKAC6rC-jc

Geplaatst: 5 januari 2019