Home » Blog » Nieuws » Oudjaarsdag en Lichtjesavond 2023

Oudjaarsdag en Lichtjesavond 2023

Dit jaar is de oudjaarsdag op zon­dag. Al jaren is het de gewoonte dat er op oudjaarsdag een oecu­me­nische viering is. In 2023 zal dat de ochtendviering zijn. Vera Am­mer­laan zal als lector vanuit de Ka­tholieke Parochie een rol hebben in de dienst. U bent welkom in de Ontmoetingskerk om 10.00 uur.

Ook inmiddels een mooie gewoon­te: dat vanaf 17.00 uur onze kerk open staat en ieder­een er een lichtje kan aansteken. Dit jaar is de Ontmoetingskerk geopend. U kunt een lichtje aansteken bijvoor­beeld uit dankbaarheid voor het af­ge­lopen jaar, maar ook om zegen te vragen voor 2024, om een dier­bare te gedenken of voor vrede in de wereld.

De Lichtjesavond wordt om 19.00 uur afgesloten met een korte ge­bedsviering door dominee Willem Biesheuvel.

Geplaatst: 11 december 2023