Home » Blog » Nieuws » Popsongdienst – 11 februari 2018

Popsongdienst – 11 februari 2018

Popsongdienst

Een bijzondere kerkdienst op zondag 11 februari om 10.00 uur in de Brugkerk: een “popsongdienst”. Vanaf de jaren ’60 van de vorige eeuw is popmuziek een niet meer weg te denken onderdeel van onze cultuur en dagelijks leven. Veel mensen vandaag kunnen hun (religieuze) gevoel meer kwijt in popnummers dan in meer klassieke (kerk)muziek.

Voor de dienst op 11 februari hebben we aan een aantal leden van onze gemeente gevraagd om een popsong uit te kiezen bij het thema: “Zin in het leven!?

Het duo “Sun ’n Moon” (Saskia Heemskerk en Michael Hoogervorst) zal de nummers uitvoeren. En in de overweging zullen we aan de hand van de Bijbel en gedachten uit deze nummers op zoek gaan naar de zin van het leven….

Sun ’n Moon

Geplaatst: 29 januari 2018