Home » Blog » Nieuws » Popsongdienst met pubquiz 17 februari 2019

Popsongdienst met pubquiz 17 februari 2019

In de herhaling omdat velen er vorig jaar van hebben genoten: een popsongdienst. Opnieuw met akoestisch duo Sun ’n Moon.

We luisteren naar en zingen mee met songs waar geloof, hoop en liefde van afspatten! Op zondag 17 februari 2019 is het zo ver. De dienst wordt gehouden in de ontmoetingskerk om 10.00 uur en daarna voor iedereen die jong is of zich zo voelt: TREF-zondag!

Deze Trefontmoeting sluit aan op de popsongdienst. We hebben dan al weer heel wat muziek in ons hoofd zitten en gaan met elkaar een pub-quiz doen. Dit is een quiz met vragen over muziek maar ook andere kennis wordt getest. Je kunt in een groep van maximaal 5 personen meedoen.

Aanmelden graag uiterlijk 15 februari 2019 via tref@pknkoudekerk.nl.

We vragen ook een kleine bijdrage voor deelname, €5,- per team. De opbrengst hiervan komt ten goede aan ons TREFproject “de Snoezeltuin” van Ipse de Bruggen.

Nog even het TREF-zondag-lijstje (voor in je agenda):

• 17 maart 2019: Escaperoom (onder voorbehoud)
  • 19 mei 2019: Strandwandelen
  • TREF-zomerfeest: zaterdag 22 juni 2019