Home » Blog » Nieuws » Project “Samen delen” voor kinderen AZC

Project “Samen delen” voor kinderen AZC

Woensdag 18 oktober is het project: Kinderen delen met kinderen gestart.

Met dit project zamelen we geld in voor basisschool De Verrekijker. Een basisschool die gevestigd is op het AZC in Katwijk.  De school heeft weinig extra financiële middelen en kan hier door moeilijk extra dingen doen voor de kinderen die daar op school zitten.

Een maand lang houden we allerlei acties om geld bij elkaar te sparen, zodat we de kinderen op basisschool De Verrekijker wat extra’s kunnen geven.

Doe ook mee!!

Zaterdag 4 november:

• Knutselen voor kinderen van in de basisschoolleeftijd. Aanvang 14.00 uur tot 16.30 uur in Honswyc achter de Ontmoetingskerk Dorpsstraat 15 in Koudekerk. We knutselen en bakken koekjes. Wat we hebben gemaakt verkopen we op zondag 5 november na de dienst. Ook op 11 november hebben we een eigen stand op de Bazaar
  • De jongeren van de middelbare school gaan op deze middag lege statiegeldflessen ophalen. Aanvang 13.30 uur. Melden bij Honswyc achter de Ontmoetingskerk Dorpsstraat 15 Koudekerk.

Afsluiting van het project is op zondag 19 november in  de Ontmoetingskerk.

Wij kunnen al jullie hulp gebruiken dus zorg dat je erbij bent!

Wil je meer weten? Kijk naar de documentaire op NPO gemist: Vergeet mij niet