Home » Blog » Nieuws » Samen Esmee gedenken – 9 januari 2022

Samen Esmee gedenken – 9 januari 2022

Dorpen Hazerswoude-Rijndijk en Koudekerk aan den Rijn gedenken Esmee

Met verslagenheid en ongeloof hebben we de nieuwsberichten gezien en gelezen over het overlijden van onze jonge dorpsgenoot Esmee. Ons medeleven gaat uit naar haar familie.
Velen van ons zijn geschokt en ontdaan van dit verdrietige nieuws. In overleg met de gemeente Alpen aan den Rijn en de familie van Esmee hebben we gezocht naar een mogelijkheid om als kerken – figuurlijk dan wel – een hand uit te reiken naar elkaar.

De Protestantse Gemeente te Koudekerk aan den Rijn en Hazerswoude-Rijndijk en de Rooms-Katholieke Parochiekern Heilige Michael & Heilige Bernardus (deel van de rooms-katholieke Parochie Heilige Thomas te Alphen aan den Rijn) bieden hun dorpsgenoten daarom een plek om Esmee te gedenken.
Op zondag 9 januari a.s. is de Brugkerk open van 13.00 – 17.00 uur.

Wie wil, is welkom om een kaarsje aan te steken of een moment van stilte in acht te nemen voor Esmee. Er is ook de mogelijkheid om een persoonlijke groet voor haar familie achter te laten.
Vriendelijk verzoek aan de bezoekers om de coronaregels in acht te nemen, zoals het dragen van een mondkapje en anderhalve meter afstand houden.

Geplaatst: 7 januari 2022